wtorek, 23 sierpnia 2011

006. Brokatowe LPS

Całkiem nie dawno powstały nowe pet shopy które są z brokatem! Według
mnie to było nie potrzebne i teraz pet shopy wyglądają gorzej, ja wolę
te stare... Już nie mają co produkować... A przecież jest jeszcze tyle zwierząt
których nie ma w LPS... Ostatnią nowością również były LPS które same chodzą.
A więc ja się zastanawiam po co! Skoro my sami możemy się nimi poruszać
a te co same będą się poruszały przez jakieś 10sek. Będą kosztować bardzo dużo...
Więc jaki w tym sens ;/?
A wy co sądzicie o LPS które same się poruszają i z brokatem?

KILKA PRZYKŁADÓW LPS Z BROKATEM I PORUSZAJĄCYCH SIĘ.
http://i911.photobucket.com/albums/ac319/jumagglez/UltimatePetsWave1.jpghttp://i911.photobucket.com/albums/ac319/jumagglez/WalkingPetsWave1.jpg
CZEKAM NA WASZE KOMCIE :D!

2 komentarze:

PusiaDogFos pisze...

Poruszające się nie są fajne,
ale brokatowe mogą być całkiem ładne jak ten morsik ale hasbro musi się postarać.
A te brokatowe już od kilku miesięcy krążą w sieci ;pp

MeCatze pisze...

Haha. To ja kiedyś tak uważałam XD? Ale byłam głupia. Odwrotnie! Haha, takie tam pisanie komów po 2 latach xD! Chodzące są boskie i nie chodzą po 10s tylko aż do wyłączenia, albo wyczerpania baterii, chcę chodzące koty, tygrysa/jaguara, królika, bernardyna i wiewiórkę z domkiem, a z brokatem to są gorsze bo jak się brokat oberwie np. na czubku głowy, troszkę z przodu i troszkę z tyłu to petek by wyglądał głupio, i np rybka brokatowa jest beznadziejna bo nie można wziąć do wanny, do basenu itp.